Restoran iz "Breaking Bada" postaje stvaran
Foto: Press
TVORAC kultne serije "Na putu prema dolje" (Breaking Bad) Vince Gilligan najavio je nedavno na društvenom servisu Reddit da bi fiktivni meksički restoran Los Pollos Hermanos iz serije mogao postati stvaran.
"Vjerovali ili ne......postoje ideje o tome da Los Pollos Hermanos postane stvaran restoran", rekao je Gilligan upitan je li ikad razmišljao o otvaranju stvarnog lanca restorana s prženom piletinom iz serije.
Objasnio je i da to nije bila njegova ideja ili projekt koji je pokrenuo, već nešto što su mu predstavili "dobri ljudi u Sonyju". Njima se, naime, obratio jedan biznismen s idejom da Los Pollos Hermanos pretvori u stvarni lanac fast food restorana.
Gillian je rekao da mu se ta ideja sviđa. "Osobno, volio bih da se to dogodi", napisao je obožavateljima.
Fanovi su nakon Gillianove najave na Redditu počeli davati i prijedloge kako bi restoran trebao izgledati. Tako su predložili da bi u svakom restoranu iz lanca trebao sjediti i jesti sam frajer koji izgleda kao Walter White. Restoran bi, prema fanovima, trebao imati sladoled koji bi bio posut plavim mrvicama (koje bi podsjećale na kristalni met), a u ponudi bi trebao biti Heisenburger (po pseudonimu Waltera Whitea - Heisenberg) i Onion Frings (po prezimenu vlasnika restorana, ujedno i narkobosa).
Fanovi trenutno mogu u Albuquerqueu (Novi Meksiko) posjetiti burito restoran "Twisters" koji je poslužio kao lokacija za restoran "Los Pollos Hermanos" u seriji.
U "Twistersu" je 2013. nastala pomama za guacamole umakom nakon scene u seriji u kojoj je Walteru Whiteu (Bryan Cranston) i njegovoj ženi Skyler White (Anna Gunn) tijekom objeda konobar konstantno upadao hvaleći i nudeći im umak od avokada.
Los Pollos Hermanos je u seriji njegovom vlasniku Gusu Fringu (Giancarlo Esposito) služio kao paravan za kriminalne radnje. U sklopu lanca bilo je 14 restorana koji su služili za pranje novca i logistiku za Fringov ilegalni sporedni posao - distribucije kristalnog meta.
Gillian se složio i da bi dobra ideja bila stvaranje spin-off serije o Gusu Fringu. "Ne postoji savršen odgovor na to pitanje, osim onog da je stvaranje spin-off serije o Saulu Goodmanu bila ideja o kojoj smo raspravljali tijekom stvaranja karaktera. Oduvijek smo voljeli pisati za lik Saula Goodmana dok je serija trajala", objasnio je Gillian.
Ovo nije prvi slučaj takozvanog obrnutog plasiranja zahvaljujući kojem "lažni" brandovi dolaze u ruke stvarnih potrošača. Na listi proizvoda koji su se s ekrana više ili manje uspješno preselili na police supermarketa je i prvi "Bubba Gump" restoran sa škampima otvoren 1996. u Montereyu, Kaliforniji, dvije godine nakon premijere filma "Forrest Gump". S više od 30 restorana diljem svijeta, ovo je jedan od najpoznatijih primjera obrnutog plasiranja proizvoda.
Sredinom 2007. godine studio 20th Century Fox promovirao je filmsku verziju Simpsona te postigao sporazum s lancem marketa "7-Eleven" koji je 11 svojih trgovina preimenovao u "Kwik-E-Mart", fiktivni market koji posjećuju stanovnici Springfielda.
Nakon prve filmske adaptacije romana "Charlie i tvornica čokolade" 1971. godine, sva su djeca željela znati kakvog je okusa čokolada iz magične tvornice Willya Wonke. Tvrtka "Breaker Confections" iz Chicaga licencirala je ime i počela proizvoditi slastice opisane u knjizi, a 1988. Nestlé je kupio kompaniju i preuzeo licencu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati