JOŠ donedavno je 200 KS bilo dovoljno za top izvedbe kompakta, a onda su stigli bolidi kalibra Focusa RS. Sada idemo korak dalje.
A to znači primjerice nabavku Audija RS3 Sportback kojeg pokreće 2.5 pet-cilindraš potpomognut turbom. Odete li s takvim sportašem kod HGP Turbo tunera, epilog bi mogao biti stravičan. Da, oni će vam ugraditi novi turbo, veći kompresor, a poigrat će se i s menadžmentom motora. I nakon što završe s usisom i ispuhom morat će napraviti poneki zahvat i na DSG mjenjaču. Nimalo čudno, jer u maksimumu motor sada daje nevjerojatnih 606 KS i 710 Nm.
Prevedeno to znači da RS3 sada na cesti vozi brže od Ferrarija 458 Italia. Naravno, pod uvjetom da govorimo o ravnici jer Audi i dalje ne ljubi zavoje. Zato 100 km/h uhvati za 3,1 sekundi, na 200 km/h je za 9,7 sekundi, a četvrt milje je riješeno za 11 sekundi.
Ovakav zahvat stoji razumnih 15.500 eura čemu valja pridodati i 1.400 eura troškova ugradnje. Naravno, svemu valja pridodati i nekih 55.900 eura za nabavku RS3, odnosno 539.740 kn ako ste u Hrvatskoj.