BMW je objavio vijest o preuzimanju njemačke kompanije poznate po opakim preradama upravo BMW-ovih modela.
Pogađate, u pitanju je Alpina, koja će nastaviti modificirati BMW-ove automobile i u budućnosti. Ali ne zadugo jer poslovni plan predviđa kako će proizvodnja trajati do kraja 2025. godine. Što će se dogoditi nakon toga ostaje nepoznanica.
Također, proizvodne aktivnosti u sjedištu Alpine u Buchloeu se gase te će biti preseljene u BMW-ove pogone. Svi radnici koji time izgube radna mjesta moći će se zaposliti kod BMW-a ili njegovih partnera. Servis, prodaja dijelova i dodatne opreme ostaju aktivni do daljnjega.
Novost u ponudi je što će Alpina sada nuditi i restauracije klasika, a što će uključivati i proizvodnju novih dijelova, kao i uslugu prodaje obnovljenih modela.
Ako se pitate kako je do ovoga došlo, vjerojatno se radi o poslovnim izazovima vezanim uz ekostandarde, a koji su malim firmama poput Alpine velik problem. Isto stoji u BMW-ovom priopćenju gdje napominju kako su ovim udruživanjem omogućili Alpini da opstane u ova izazovna vremena.
Alpina je osnovana 1965. godine, a od početka se bavi utrkama i tuningom BMW-ovih automobila. Tek kasnije je Alpina proširila ponudu detaljnim preradama koje su nosile Alpinino ime. Tijekom prošle godine proizveli su preko 2000 automobila.
Alpina će u budućnosti biti marka pod BMW-ovom kapom, dok će osnivači Alpine, obitelj Bovensiepen, paralelno nastaviti s radom i u okviru drugih tvrtki u automobilskom poslovanju.
Podsjetimo, još nedavno je prvi čovjek kompanije Andreas Bovensiepen izjavio kako ne planiraju razvijati elektrificirane pogone jer njihove klijente takve stvari uopće ne zanimaju. "Naši klijenti nemaju potrebe za vozila s baterijsko-električnim pogonom. Prelaze veliku kilometražu, a Alpinini klijenti žele voziti brzo i snažno ubrzavati, posebno u Njemačkoj. Tu je, naravno, i pitanje dosega“, bio je jasan Bovensiepen.