Britanski novinar Mat Watson je na kanalu carwow objavio video u kojem testira stvarni domet šest novih električnih automobila dostupnih za kupnju u Europi: BYD Seal, BMW i5, Mercedes EQE, Polestar 2, Porsche Taycan i Tesla Model 3.
Veličine baterija protezala se od Teslinih 75 kWh do Porscheovih 97 kWh, dok su navedene WLTP brojke počele s 583 km za BMW i5 i dosegle 678 km za Taycan.
Automobili nisu testirani na zatvorenim stazama, vozili su stvarnim cestama. Vozači su se cijelo vrijeme pridržavali ograničenja brzine i vozili su u standardnom načinu vožnje. U svakom automobilu je bila uključena klimatizacija.
Porsche je imao najveću bateriju, najveći navedeni domet i također je zabilježio najbolji domet za vrijeme testa (592 km), ali to znači da je ostvario samo 87.5 posto svog navedenog WLTP dometa. S učinkovitosti od 3.8 mi/kWh bio je drugi najgori.
BMW-ov i5 bio je zadnji s učinkovitošću od 3.7 mi/kWh i uspio je prijeći samo 476 km u odnosu na 583 km, što znači da je isporučio 82 posto svog službenog dometa.
Veliki pobjednici bili su Mercedes EQE i Teslin Model 3, koji su se približili Porscheovom dometu u ovom testu (EQE 575 km, Tesla 567 km) iako imaju manje baterije. Oba su također imala učinkovitosti od 4.0 mi/kWh ili više. Prešli su najmanje 90 posto svog deklariranog dometa.
Model 3 je mogao voziti više od 30 dodatnih kilometara nakon što mu je pokazivač dometa pokazivao nulu, ali se isključio i aktivirao kočnicu samo nekoliko metara od punjača.
BYD prešao je 498.95 km ili 88 posto svog deklariranog dometa od 569 km.