FOTO Ovo je nova Toyota C-HR

Foto: Toyota

NAKON višemjesečnog iščekivanja Toyota otkriva drugu generaciju modela C-HR. 

Podsjetimo, prva je generacija predstavljena još 2016. godine, a automobil je odmah privukao prvenstveno mlađu klijentelu željnu crossovera kompaktnijih mjera i originalnog dizajna. Japanski proizvođač je pogodio "u sridu", a C-HR je ostvario tržišni uspjeh iznad svih očekivanja. Do danas je prodano čak 700.000 primjeraka, čime je Toyotin udio na europskom tržištu drastično skočio. 

Za uspjeh ovog modela vrlo je vjerojatno najzaslužniji upravo vanjski dizajn, osjetno maštovitiji i originalniji od ostalih modela japanskog giganta. Stoga ne čudi da su u Toyoti svojim dizajnerima opet dali odriješene ruke, a oni, sudeći po prvim dojmovima, nisu iznevjerili. 

Stvoren je sada još atraktivniji coupe-SUV s brojnim ekskluzivnim detaljima. S jedne strane Toyota nam servira sada već prepoznatljivu japansku sportsku agresivnost, ali uz fluidne linije boka. Tu su i brojni detalji poput ručica vrata u ravnini površine karoserije, velikih kotača od 20 cola te naglašene dvobojne kombinacije. 

Čistoća linija vidljiva je i u kabini, gdje dominira digitalni kokpit s veliki središnjim zaslonom dijagonale 31.2 cm. Ručica mjenjača nije posve minimizirana, a u Toyoti se ne odriču pomodnih detalja poput ambijentalne rasvjete u čak 64 nijanse. Primjetno je i korištenje kvalitetnijih materijala. 

Ponuda prostora bi trebala biti bolja, ali stari koncept će vjerojatno zadržati jedinu negativnost, a to je pomalo klaustrofobičan osjećaj na stražnjoj klupi. Vrijedi reći kako je novi model dugačak 4360, širok 1830 i visok 1558 mm. 

Novi C-HR će se proizvoditi u Turskoj, a koristit će GA-C platformu. Jedine opcije su hibridi, i to slabiji s 1.8 motorom i 140 KS te snažniji s 2.0 motorom od 198 KS dostupnom opcijom pogona na sve kotače.

 

U ponudu stiže i plug-in hibrid (2.0/233 KS) s baterijom od 13.8 kWh i električnim dosegom od 66 km. Sve opcije do 100 km/h stižu za manje od 10 sekundi, a maksimalna brzina je 170, odnosno 180 km/h na PHEV modelu. 

Sve rečeno upućuje kako će C-HRT na cesti biti uvjerljiviji, ali po svemu sudeći i nešto skuplji. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.