AKTUALNA generacija Supre došla je do svog kraja.
Toyota je objavila kako će kraj aktualne (A90) generacije Supre obilježiti specijalnom GR izvedbom. Final Edition serija je limitirana na svega 300 primjeraka od kojih će samo dio biti upućen na Stari kontinent. I vjerojatno razgrabljen u rekordnom roku.
Naime, osim teške šminke, Supra je dobila i osjetno bolju mehaniku. Za početak, BMW-ov 3.0 twin-turbo sada daje 435 KS i 570 Nm, a usuglašen je sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem. Prevedeno, plus iznosi 95 KS i 70 Nm, što se itekako osjeti. I pritom valja imati na umu kako Toyotini inženjeri nisu samo mijenjali elektroniku već su promjene bile daleko opsežnije.
Ugradili su svojevrsnu pljuskaču (pregradna ploča) u karteru kako bi spriječili neravnomjernu raspodjelu ulja tijekom ekstremnog korištenja na stazi, unaprijeđeno je hlađenje, a straga je ugrađen aktivni diferencijal. Točka na i je ispušni sustav s Akrapovičevim potpisom.
Na sve preinake valja dodati i KW podesiv ovjes izveden po uzoru na trkaću GR Supru GT4, sve u cilju optimalne upravljivosti automobila. Michelin Pilot Sport Cup 2 pneumatici su promjera 19 inča sprijeda i broj veći straga. 19 inča promjera mjere i Brembo diskovi.
Spomenimo kako je Toyota paralelno unaprijedila i standardnu Gr Supru, ali uz zadržavanje istih karakteristika motora. Opcija s 2.0 motorom se ne spominje. Nepoznate su i cijene, ali ne sumnjamo kako će sve dostupne količine biti brzo rasprodane.
Lista narudžbi u Europi otvara se u siječnju iduće godine.