OVO je prvi serijski Aston Martin sa središnje postavljenim motorom u plug-in konceptu.
Iako su u Aston Martinu odlučili ostati vjerni V12 motoru do kraja desetljeća, jednostavno ne mogu ignorirati elektrifikaciju. Nakon pet godina razvoja na cestu stiže Valhalla, prvi plug-in hibrid kompanije, ali i prvi Aston Martin nove vrste.
Valhalla je tehnološki napredan supersportski automobil kojim legenda s otoka želi ugroziti danas najjače igrače iz tima Ferrarija i Lamborghinija. Automobil nastao iz koncepta AM-RB 003, prikazanog još 2019. godine u Ženevi, zadržao je tek osnovne proporcije.
Prednja maska je veća, razvukla su se svjetla, ali bitno je da je ovo i dalje prepoznatljivi Aston Martin, koji odiše sportskom elegancijom i ne izgleda kao da ga je osmislila umjetna inteligencija filtrirajući ranije lansirane rivale.
Aston Martin definitivno je našao pomoć u projektu Valkyrie, kao i iskustvu u Formuli 1. Aktivna aerodinamika je samo jedan od elemenata. U to ulaze i skriveno prednje krilo te stražnje krilo koje služi i kao zračna kočnica, generirajući do 600 kg potisne sile pri 240 km/h.
Konačno koja i o pogonu. Umjesto 3.0 V6 twin-turbo motora izabran je 4.0 V8 twin-turbo. Pogađate, radi se o prerađenom motoru iz asortimana Mercedesa, koji nakon ekstenzivnih modifikacija daje čak 828 KS. Nadopunjuju ga još tri elektromotora, što u konačnici daje sinergijski učinak od čak 1079 KS i 1100 Nm.
100 km/h postiže za 2.5 sekundi, a ne posustaje sve do 350 km/h. Može voziti i isključivo na struju, oko 14 km uz brzinu do 140 km/h. Mjenjač je osamstupanjski s dvije spojke.
Integrated Vehicle Dynamics Control (IVC) je središnji sustav koji upravlja radom ovjesa, kočenjem, upravljanjem, aktivnom aerodinamikom, raspodjelom snage, pa i komunikacijom između dvije osovine koje nemaju fizičku vezu. Motor i elektromotor pokreću stražnju osovinu, a dva preostala elektromotora zadužena su za rad prednje osovine. I ono najbolje - ukupna masa bolida je 1650 kg.
Proizvodnja je limitirana na svega 999 primjeraka, a njen početak najavljen je za drugu polovicu iduće godine. Startna cijena je od oko 750 do 800 tisuća eura.