Foto: Hyundai
KONA Electric ima sve što je potrebno za uspjeh.
Prije svega, električna Kona dijeli odličan izgled s izvornim modelom s klasičnom motorizacijom. Čak i izgleda bolje sprijeda, gdje izbor pogona omogućava "zatvorenu" masku.
Ono bitno je da ima električni pogon, i to vrlo upotrebljiv. Predviđene su dvije konfiguracije, a već početna ima 135 KS snažan elektromotor koji hrane baterije kapaciteta 39,2 kWh. Dovoljno za 300 km autonomije, i to prema WLTP standardu. Moćnija verzija ima baterije kapaciteta 64 kWh i motor od 204 KS, a s jednim punjenjem prijeđe 470 km.
Recimo i kako obje verzije trebaju točno 54 minute za 80-postotno punjenje, ali na 100 kW snažnom punjaču. Slabiji je za 9,3 sekundi na 100 km/h, jači za samo 7,6 sekundi, a oba posustaju na 167 km/h.
Kao kod hibridnog Outlandera vozač ima polugice kojima kontrolirala intenzitet regenerativnog kočenja, što je u praksi dosta korisno. Digitalni kokpit i napredni infotainment upotpunit će dojam, a središnja konzola je potpuno nova.
Premijera je zakazana za skorašnji salon u Ženevi, gdje će svi iščekivati vijest o startnoj cijeni.