IAKO je relativno nov na tržištu, Ioniq 5 u novu modelsku godinu ulazi uz neke novosti.
Prva i najvažnija je implementacija nove baterije. Europski kupci sada mogu birati i izvedbu s većom baterijom kapaciteta 77.4 kWh. Još uvijek nisu poznati WLTP podaci, ali stroža EPA testni ciklus deklarira doseg na 488 km. Recimo kako u ponudi ostaje i manja baterija kapaciteta 58 kWh s razlikom u cijeni od nekih 4000 eura.
Kad je u pitanju baterija, proizvođač sad uvodi optimizirano hlađenje prije punjenja, a koje se aktivira nakon što korisnik putem navigacije najavi odlazak na punionicu. Također, poboljšano je punjenje baterije pri nižim temperaturama.
Druga novost je uvođenje digitalnih retrovizora. U tom slučaju kamere u bočnim retrovizorima, kao i ona u središnjem retrovizoru, projiciraju snimku na zaslon i tako vozaču uvijek daju optimalan pogled na okolinu. Također, manji retrovizori sa strujno oblikovanim kućištem donose bolju aerodinamiku.
Ovaj sustav se već nudi na korejskom tržištu, a sada ga Hyundai premijerno dovodi u Europu. Ioniq 5 je prvi model koji će se nuditi s tom opcijom.
Od manjih novosti spomenimo još Smart Frequency Damper (SFD) za bolji komfor te opciju izbora nelakiranih odbojnika i projekcijskih LED svjetala.
Cijene nisu poznate, a prve isporuke se očekuju polovinom godine.