JEDNO od najekstremnijih vozila na svijetu će na ovogodišnjem ženevskom auto salonu biti podvrgnuto tzv. faceliftu. Radi se o švedskoj, odnosno Koenigseggovoj Ageri koja će proći kroz nekoliko izmjena od kojih ona najvažnija predstavlja svjetski prvijenac.
Osvježena će Agera R dobiti set u potpunosti od ugljičnih vlakana proizvedenih, jednodijelnih i šupljih kotača. Ovi kotači izrađeni posebnom i od Koenigsegga osmišljenom metodom Aircore će dovesti do smanjivanja mase za oko 20 kg, uz istodobno pružanje vrhunske sigurnosti. Jedini metalni dio je ventil gume.
Potom slijedi nekoliko različitih modifikacija ovjesa, motora, ispušnog sustava te aerokita koji će smanjiti otpor zraka i povećati downforce. Također, vrijedi spomenuti i kako će ubuduće svi modeli biti standardno opremljeni s Koenigseggovim sustavom elektroničkog nadzora stabilnosti vozila (KES).
Promjene na motoru i sustavu nadzora rada motora su rezultirale povećanjem snage s 940 na 960 KS u Ageri te s 1.115 na 1.140 KS u Agera R izvedbi, dok je limitator broja okretaja podignut sa 7.250 na 7.500 o/min.
Koenigsegg nas je u službenom priopćenju ukratko podsjetio na mogućnosti ovog automobila. Tako mu je potrebno 14,53 sekunde za ubrzanje do 300 km/h i svega 6,66 za ponovno zaustavljanje. Najveća brzina mu se kreće oko 440 km/h.