Američki J. D. Power ispitao je više od 80.000 kupaca novih automobila koje im se tehnološke značajke sviđaju, a koje ne. Istraživanje pokazuje da proizvođači automobila još pokušavaju shvatiti kakvu naprednu tehnologiju ljudi vole, a što im smeta.
Potrošači ne vide vrijednost u zaslonima za suvozače ili čitačima otiska prsta prilikom ulaska u vozilo, ali vole nadzor mrtvog kuta i pametnu kontrolu klime, piše HAK Revija.
Rezultati pokazuju da automobilska industrija još uvelike uči bez kojih vrsta tehnologije ljudi ne mogu živjeti i što će ih najvjerojatnije iznervirati kada im je ponuđeno.
Zasloni za suvozače, na primjer, nisu nešto u čemu vozači vide vrijednost. J. D. Power primjećuje da se u samo 10% vozila svakodnevno vozi suvozač na prednjem sjedalu, zbog čega postavljanje zaslona nema previše smisla.
Kontrole gestama koje omogućuju vozaču da prilagodi stvari prelaskom prsta u zraku također nemaju odjeka, a korisnici prijavljuju da su problematične i da im nedostaje funkcionalnost. Ili, kako kaže J. D. Power, kontrole gestama, čitači otiska prsta i sustavi za prepoznavanje lica neuspješno pokušavaju riješiti problem za koji vlasnici nisu znali da ga imaju.