KAO što samo ime govori, broj 8 je okosnica ove izvedbe.
Dovoljno je reći kako se radi o najjačem Defenderu u povijesti, koji performansama ulazi u segment u kojem nikad prije nije bio. Da, nekadašnji surovi terenac je u drugom izdanju postao brutalni trkač, pa u Octa izvedbi govorimo o 4 sekunde za sprint do 100 km/h.
Da, ovo je model koji nosi ime istog onog terenca kojem su "trebale minute“ do vječnosti, ali koji je bio nezaustavljiv na terenu. Sada su se stvari kudikamo izmijenile, pa je ispod poklopca blagohibridna verzija 4.4 V8 twin Turbo motora sa 635 KS i 750 Nm.
S takvim pogonom i uz dodatak 6D Dynamics inteligentnog prilagodljivog podvozja Defender dobiva OCTA način rada, prvi u povijesti namijenjen terenskoj vožnji s naglaskom na brzinu-performanse. Pritom luksuz nije zapostavljen, pa ovaj Defender dobiva sijaset dodataka, od 22-inčnih naplataka, pa sve do ekskluzivnih materijala u kabini i posebnih sjedala.
Naravno, Defender nikad nije bio jeftin, a u drugoj generaciji je ušao u svijet ekskluzivnih modela. Ova izvedba, koja će imati premijeru na skorašnjem festivalu brzine u Goodwoodu, starta cijenom od 160.800 GBP.