Novi Lotus je električna limuzina. Izgleda fantastično

Foto: Lotus

COLIN Chapman se i dalje okreće u grobu jer je Lotus nastavio bježati od nekadašnje poslovne filozofije.

Nekad Colinov, a danas kineski proizvođač očito ne mari za onu stari ideju "manje je više" koja se ticala minimizirane mase. Stigla je Emeya, prva limuzina u Lotusovoj postavi, ali i drugi električni model tvrtke. 

Sve informacije još nisu dostupne, ali iz Lotusa potvrđuju konfiguraciju s dva elektromotora i pogonom na sve kotače. U pitanju je ukupno 918 KS i 985 Nm, a to znači kako bi ova limuzina trebala ubrzati do 100 km/h za 2.78 sekundi i postići bar 256 km/h.

Baterija je kapaciteta 102 kWh, što je manje od SUV modela, ali navodno i dalje dovoljno za uzoran doseg. Važnije je da se može puniti snagama od čak 350 kW, što znači da će za 18 minuta baterija biti na 80 posto kapaciteta. 

Daljnji tehnički podaci su nepoznati. Lotus jedino spominje zračni ovjes koji se senzorom prilagođava uvjetima okoline brzinom od 1000 puta u sekundi. 

Osim prepoznatljive žute boje, Eletre nudi i sad već prepoznatljiv izgled. Elegantna silueta i nešto agresivniji kroj prednjice s koso rezanim dijelovima, tankim svjetlima i ispupčenim prednjim poklopcem odaje dojam moći. 

Iz Lotusa potvrđuju i elemente aktivne aerodinamike u vidu automatskih zaklopki na prednjoj maski, aktivnog difuzora te podesivog stražnjeg spojlera. U kabini pak minimalizam, a vjerojatno će se nuditi dvije konfiguracije, s četiri i pet sjedala. Vrhunski materijali i prvoklasna oprema se podrazumijevaju. 

Geely je, sudeći po sve većem interesu kupaca, našao pravi put za oporavak Lotusa. Pitanje je samo što je sljedeće na popisu, ali i kako će na sve reagirati Lotusovi poklonici. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.