NOVI japanski studijski roadster bit će predstavljen ove jeseni na frankfurtskom auto salonu, a sve kako bi se njime obilježio dvadeseti rođendan popularne Miate, odnosno modela MX-5.
Mazda MX-5 je u svoja dva desetljeća postala najprodavaniji roadster u povijesti auto industrije. Glavne zasluge uspjeha idu na račun jednostavne formule automobila male mase te dinamičnih voznih svojstava, a kojega je prvenstveno zabavno voziti. Kako bi se dostojno obilježila dvadeseta obljetnica proizvodnje u Mazdi su za Frankfurt pripremili konceptni MX-5 Superlight.
Ova se studija od standardnog modela prvenstveno razlikuje izostankom krova i vjetrobranskog stakla, kao i modernističkim stražnjim roll-barovima. Iako za sada još uvijek nisu objavljeni službeni tehnički podaci, vjeruje se kako su prilikom izrade Superlighta upotrijebljene dodatne mjere smanjenja mase. Inače, automobil je u potpunosti osmišljen u od strane Mazdinih njemačkih stručnjaka.
Što se pogona tiče, vjeruje se kako će ga pokretati dorađena izvedba benzinskog 2,0-litrenog motora, što bi sa smanjenom masom i boljom aerodinamikom trebalo dovesti poboljšanja performansi. Nažalost šanse za proizvodnju ovog modela su, barem kako sada stvari stoje, poprilično mršave.