U PITANJU je, po svemu sudeći, C63, ali neka vas ime ne prevari. Naime, V8 odlazi u mirovinu, a mijenja ga hibridni model koji će se novom BMW-u M3 suprotstaviti 2.0 benzincem iz A45, ali sada i 4Matic pogonom.
M139 motor će biti postavljen uzdužno, a navodno će sada biti još jači. Imat će i elektromotor te bateriju kapaciteta 6.1 kWh i da, bit će u formi punjivog plug-in hibrida. Vozačke puriste trebala bi smiriti informacija kako će ova C klasa sinergijski davati do 670 KS, a uključivat će i karavansku karoserijsku izvedbu.
Mišljenja su svejedno podijeljena, a mnogi spočitavaju ukidanje V8 motora i rezultat u obliku vjerojatno još težeg automobila. Također, pitanje je koliko će Mercedes uopće voziti samo na struju s obzirom na kapacitet ugrađene baterije.
Inače, i BMW je najavio isti smjer, pa će novi M modeli također biti plug-in hibridi. Ali se neće spuštati na četiri cilindra.
Ponovimo, premijera novog C63 je 21. rujna. To ne uključuje C coupe i cabriolet, koji će se u budućnosti stopiti s E klasom i biti ponuđeni kao CLE.
Only 63 hours until Next Level E PERFORMANCE will be unveiled. Together with Mercedes-Benz, we will celebrate its world...
Objavljuje Mercedes-AMG u Nedjelja, 18. rujna 2022.