NAPETA R.S. priča ulazi u svoje posljednje poglavlje, a predstavlja je beskompromisna Ultime verzija.
U današnje vrijeme elektrifikacije ovakvi automobili se nude na kapaljku. Renault Megane R.S. je ostavio neizbrisiv trag, a i u nekoliko navrata je proglašavan najbržim prednjepogonašem na Nürburgringu.
Prelaskom na električne pogone, i RS kakav poznajemo odlazi u povijest. Renaultsport odlazi u povijest, a za oproštaj se pobrinula Ultime verzija. Temelji se na modelu Megane R.S. Trophy, a proizvest će se u samo 1976 primjeraka podsjećajući kako je Renault Sport upravo tada osnovan. Sretnik koji ugrabi svoj primjerak dobit će i potpis Laurenta Hurgona, vozača i stručnjaka za razvoj koji je s Meganeom R.S. obarao rekorde na trkaćoj stazi.
Posebnosti verzije Ultime
Osim posebnih grafičkih rješenja, Ultime donosi i posebno uočljive detalje. Tako ima za 60 mm šire prednje blatobrane i za 45 mm šire stražnje blatobrane, bočne usisnike zraka, prednja svjetla R.S. Vision, središnju ispušnu cijev, shark antenu, spojler i stražnji difuzor. Na sve se nadovezuju crni detalji i potpuno crni naplatci.
Unutra pak oprema uključuje školjkasta sjedala Recaro s presvlakama od Alcantare u crnoj boji titanija i izvezenim monogramom R.S. Karticu keyless sustava krasi dijamantni uzorak ukrasnih naljepnica, koji nalazimo i na pragovima. U podnožje upravljača svakog modela utisnuta je metalna pločica sa serijskim brojem primjerka i potpisom Laurenta Hurgona, testnog vozača i stručnjaka za razvoj koji je cijelu svoju karijeru radio na usavršavanju Meganea R.S.
Oprema je, dakako, prvoklasna i uključuje sve na što ste navikli kod ovakvih automobila. Ispod poklopca je četverocilindarski motor s turbopunjačem koji razvija 300 KS i ima najveći okretni moment od 420 Nm. Motor je kombiniran s automatskim mjenjačem EDC i mehaničkim diferencijalom Torsen, a epilog je sprint do 100 km/h za 5.7 sekundi.
Budući vlasnici mogu računati na blagodati opreme za vrhunski užitak u vožnji, od Brembo kočnica preko 4Control sustava i Bridgestone Potenza S007 pneumatika posebno razvijenih za ovaj model.
A cijena?
Kako doznajemo, formirana je i cijena za hrvatsko tržište. Ponuda kreće iznosom od 53.490 eura ili 403.000 nekadašnjih kuna. Jedine dostupne opcije su doplate za produljeno jamstvo u My Revision održavanje, te dodaci kao što su panoramski krov, HUD zaslon i personalizirani izbor boja karoserije.
Kako doznajemo iz Renaulta, za Hrvatsku je rezervirano desetak primjeraka, koji će biti ponuđeni tijekom ove godine.
Cjenike Megane RS Ultime_01_05_2023.pdf by Index.hr on Scribd