Bentley predstavio Continental GT Speed: Hibridna elegancija

Foto: Bentley

ČETVRTA generacija Bentleyevog GT-a je ujedno i najjači model u povijesti ove marke. 

Govorimo o 782 KS i 1000 Nm, a daje ih dugo najavljivani Ultra Performance Hybrid pogon koji uz obilje snage nudi vrhunske performanse, ali i respektabilni električni doseg. Konkretni podaci kažu kako 100 km/h postiže za 3.2 sekunde, a maksimalac je 335 km/h i postiže ga za točno 33 sekunde. S eko strane spomenimo 81 km električnog dosega i prosječnu emisiju CO2 od 29 g/km. Impresivno s obzirom na to da je od prethodnika teži gotovo 200 kg.

Sve to donosi nova generacija modela koja prema službenom izvješću donosi čak 68% novih komponenti. Među njima je i spomenuti hibridni pogon koji čini 4.0 V8 u tandemu sa 190 KS snažnim elektromotorom. Osim električnog dosega, u praksi je možda i zanimljiviji podatak kako je ukupni doseg u ovom automobilu čak 859 km. 

Još jedna informacija vezana uz pogon je kako se radi o sustavu koji korijene vuče iz Porscheovog modela, Panamera Turbo E-Hybrid, ali je ovdje još snažniji. Baterija kapaciteta 25.9 kWh je smještena iza stražnje osovine, a 11 KW snažnim punjačem puni se za 2 sata i 45 minuta.

S novom generacijom dolazi i novi napredniji ovjes s dvokomornim zračnim podvozjem i Bentley Dynamic Ride sustavom kontrole nagiba. Svemu valja pridodati i raspored masa od 49:51, što u konačnici donosi dosad neviđenu voznu dinamiku u ponudi ovog modela. 

Estetska poveznica s prethodnikom je jasno vidljiva, ali i nova prednjica inspirirana najegzotičnijim Bentleyjevim modelom. Upravo tako, ovo je prvi model marke s jednostrukim prednjim svjetlima još od pedesetih godina prošlog stoljeća. Podsjetimo, prvi Continental GT svjetlo dana je ugledao 2003. godine i tek sada je doživio nešto značajniji dizajnerski pomak. Ali samo prednjice vozila. 

Čak je i interijer većim dijelom preuzet od još uvijek aktualnog modela. Sve to upućuje da je ovu četvrtu generaciju možda bolje doživjeti kao ekstenzivni facelift. A on donosi i bolju zvučnu izolaciju kabine, napredniji Infotainment sustav i poznati digitalni kokpit s 12.3-inčnim zaslonom.  

Za bolji komfor korisnik će moći računati na sjedala podesiva u 20 smjerova te čak tri različita audiosustava, među kojima je top izvedba koju potpisuje Naim i ima 18 zvučnika s ukupno 2200 W. 

Cijena i točan termin starta prodaje nisu objavljeni, ali svakako možete računati na daljnji rast cijene, i to primjetan. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.