Ime nove kineske luksuzne marke automobila bi vas moglo iznenaditi.
Da parafraziramo riječi jedne poznate pjesme, čudni auti čudnog imena nastave dolaziti iz Kine, a sada osvajaju i Australiju. Na tamošnje tržište je kineski MG Motor doveo novi luksuzni brend automobila, što je u neku ruku i očekivano.
Neočekivano je pak ime marke. Novi kineski prestižni automobili predstavljaju se pod imenom IM Presented by MG Motor, piše CarExpert. Nakon što su kupili i reinkarnirali nekadašnju britansku marku, sad su je odlučili iskoristiti kako bi uveli još jednu marku.
Naime, IM Motors proizvodi električna vozila od 2020. godine, a nastao je kao plod suradnje kompanija SAIC Motor, Alibaba Group i Zhangjiang Hi-Tech. Od tada se etablirao na kineskom tržištu, a nedavno je proširio svoje poslovanje na Tajland, još jedno tržište s desno postavljenim volanom.
Za australsko tržište potvrđena su dva modela: IM5 limuzina (poznata u Kini kao L6) i IM6 SUV (nazvan LS6). IM6 SUV ima velik potencijal na australskom tržištu, gdje su SUV vozila izuzetno popularna među kupcima.
U Kini IM6 dolazi u različitim konfiguracijama pogona. Osnovna verzija s pogonom na stražnje kotače nudi 216 kW snage i 450 Nm okretnog momenta, s ubrzanjem do 100 km/h za 6.4 sekunde. Najnaprednija verzija s dva motora i pogonom na sve kotače raspolaže s čak 579 kW snage i 800 Nm okretnog momenta te nudi ubrzanje do 100 km/h za impresivnih 3.48 sekundi. Kapacitet baterija varira od 75 do 100 kWh, pružajući doseg između 625 km i 802 km prema optimističnom kineskom CLTC ciklusu.
IM5 dizajniran je kao konkurent Teslinom Modelu 3 i BMW-u i4 te ima iste opcije pogona i performansi kao IM6 SUV. Oba vozila opremljena su naprednim tehnološkim značajkama, uključujući 26.3-inčni i 10.5-inčni dodirni zaslon, s opcijskim 15.5-inčnim zaslonom za suvozača. Dodatna oprema uključuje zračni ovjes, funkciju okretanja u mjestu (tzv tank turn), audiosustav s 20 zvučnika te grijana, ventilirana i masažna prednja sjedala. Tu su i posebne mogućnosti prilagodbe za kućne ljubimce i kampiranje.
Ovi modeli bit će početkom travnja predstavljeni javnosti u Melbourneu pridružujući se MG-ovoj sve većoj ponudi električnih vozila u Australiji.
Ovaj potez odražava ambiciju MG-a da postane jedan od tri najprodavanija automobilska brenda u Australiji do 2030. godine zahvaljujući konkurentnoj i raznovrsnoj gami modela. Nema sumnje, na dobrom su putu.