UMJESTO dosadašnjih atmosferskih 1,8 i 2,0-litrenih benzinaca sljedeću generaciju Mazdinog modela MX-5 će najvjerojatnije pokretati 4-cilindrični 1,3-litreni turbobenzinac s izravnim ubrizagavanjem goriva iz SkyActive obitelji motora.
Ove motore karakterizira relativno visoka snaga i okretni moment koju razvijaju iz malenog obujma te niska potrošnja čijem će smanjivanju, pored raznih konstrukcijskih i inih rješenja na samom pogonskom sklopu (motoru i mjenjaču prije svega), pripomoći i malena masa automobila.
Sljedeći će se MX-5 temeljiti na novoj SkyDrive platformi s pogonom na stražnje kotače, koja je jedna od glavnih stavki ambicioznog programa smanjivanja mase ovog automobila s današnjih 1.075 kg na oko 800 kg. Pored same platforme gotovo sve i jedan dio ovog modela će u svom razvoju proći kroz dijetni program.
Ovaj će automobil na tržište stići 2014, a na dizajn će utjecaj izvršiti prvenstveno konceptni modeli Shinari i Takeri, a dimenzije bi mu trebale biti nešto manje od onih sadašnjeg automobila.