SLAVNI Volkswagenov model ušao je u električno doba.
Punim imenom T7 Type 2 se predstavlja prvi put u formi plug-in hibrida. Vjerovali ili ne, osnova je MQB platforma koju koristi i jedan Audi A3, ali i nedavno lansirani novi Caddy. Ali ovo vrijedi samo za one koji traže putničku izvedbu, radnici i avanturisti će morati ostati uz stariju T6 izvedbu koja ostaje u ponudi. Neka, T7 je ovime konačno postao auto.
Vizualno se model dobrano oslanja na T6 iz 2015. godine, a sve počiva na još starijem T5 koji je pojačao temelje ovog modela sada već davne 2003. godine. Novost je ugradnja još jednog prozora sprijeda kao posljedice pomicanja vjetrobrana, sve kako bi se dobio izraženiji izgled MPV-a. Posebno dopadljivi su detalji poput obojenih usisnika kao poveznice sa zrakom hlađenih prethodnika.
LED svjetla su i ovdje standard, IQ.Matrix uz doplatu, a tada računajte i na osvijetljenu horizontalnu lajsnu prednje maske.
Svoje prave vrijednosti T7 donosi u kabini. Sedam je sjedala ukupno, a sva su sada 25% lakša. Drugi red se zakreće 180 stupnjeva, u trećem redu su individualna sjedala, a središnji stolić ima mogućnost podešavanja po visini, a moguće ga je uzdužno pomicati kada ima formu središnje konzole.
Standard su i DSG mjenjač i električna parkirna kočnica, pa prednja armatura izgleda vrlo moderno. Digitalni kokpit je uključen, kao bežični punjač. Head-up zaslon pak dolazi uz doplatu, kao i luksuzni dodaci poput panoramskog krova, naprednog tempomata i Harmon Kardon audiosustava s 14 zvučnika i 840 W snage.
Najveća novost je ipak ispod lima. Nudi se 1.5 TSI sa 136 KS ili 2.0 s 204 KS, a na putu je i 150 KS snažan dizelaš. Na popisu je i PHEV opcija – zove se eHybrid i čini ju 1.4 TSI benzinac sa 150 KS i elektromotor od 81 kW za sinergijskih 218 KS. Kod njega je baterija kapaciteta 13 kWh. Za snažnijeg dizelaša pak treba birati T6.1 Multivan koji nudi 204 KS i 4Motion pogon, te doista ostaje u ponudi.
Cijena je nepoznata, ali neće ići ispod 45.000 eura, procjenjuju njemački mediji.