VLASNICI Ferrarija, sudeći prema rezultatima istraživanja, itekako su zaljubljeni u svoje automobile.
Usprkos priči o tome da je održavanje Ferrarija zahtjevno i prilično skupo, nevjerojatan je broj primjeraka koji su uspješno položili test vremena. Velik dio zasluga za ovo postignuće imaju sami vlasnici i njihovi novčanici, ali i odlično osmišljen Ferrarijev program održavanja i podrške za starije modele.
Vjerovali ili ne, 90 posto svih proizvedenih Ferrarija još uvijek je na cestama, potvrdio je prošlog tjedna Andrea Scioletti, voditelj Ferrarijevog programa za vlasnike. Realno, većina se čuva u garažama, ali i oni su spremni za legalno prometovanje javnim cestama.
"Više od 90 posto ukupne Ferrarijeve proizvodnje - više od 300.000 automobila - još uvijek je na cesti", rekao je Scioletti medijima, a prenosi australski Drive. "Rabljeni auto je često glavni ulaz za one koji pristupaju marki Ferrari. Iz tog razloga stvorili smo nekoliko programa za očuvanje iskustva vožnje Ferrarija bez obzira na vrijeme.
Ferrari danas za sve svoje supersportske modele nudi jamstvo bez limita kilometraže, a za gotovo sve svoje klasike nudi originalne rezervne dijelove. Tu je i Ferrari Approved program, u kojem nudi tvornički obnovljene modele koji se više ne proizvode. Za modele stare do 16 godina nudi dvije godine jamstva.
Tko je idući?
Zvuči nevjerojatno, ali na drugom mjestu je navodno Toyota. Više od 80 posto Toyota starih do 20 godina i dalje vozi cestama. U samom vrhu je i Porsche s oko 70% još uvijek funkcionalnih primjeraka, a odličnim "preživljavanjem" iz očitih se razloga može pohvaliti i Rolls-Royce.