JAPANSKI proizvođač ne odustaje od svojih zoom-zoom ideja.
Već desetljećima svjedočimo pokušajima Mazde u zadržavanju nekih osnovnih načela automobilizma. Usprkos trendovima, Mazdini automobili su ostali oku ugodni, ne preteški, te vrlo vozni automobili - stoga ne čudi što joj neki tepaju da je japanska Alfa.
U Mazdi se ne stide benzina, pa čak ni većih (atmosferskih) motora, a budućnost ne vide u potpunosti električnom. Jedan od njihovih pogleda je njihov koncept sportskog automobila Iconic SP. Iako je to malo tko očekivao, ovaj je projekt i danas nakon proteka puno vremena od premijere i dalje živ. I sve je bliži serijskoj proizvodnji.
Potvrdio je to osobno prvi čovjek Mazde Masahiro Moro. Tijekom podužeg intervjua za Auto News, Moro je upitan o proizvodnoj verziji Iconica SP. "Još uvijek ustrajemo u tome da se to dogodi i idemo prema tome korak po korak", rekao je.
Nakon godina nagađanja, čini se da bi obožavatelji Mazde napokon mogli dobiti dostojnog nasljednika Mazde RX-7. Da, bit će to automobil s Wankel motorom, i to u hibridnoj verziji. Motor služi kao generator za punjenje baterije, a sinergijski učinak je maksimalnih 370 KS. Ono bitno je da ubacivanje malog motora znači i smanjivanje baterije, a to za posljedicu ima manju masu vozila.
Sve u svemu, Iconic SP bi mogao biti najava novog sportskog automobila koji će pomiriti tradicionalne vrijednosti sa aktualnim trendovima elektrifikacije, i to na najbolji mogući način.