Ova Škoda od gotovo 500 KS je sve što ćete ikad trebati

Foto: Škoda

TRAŽITE li karavan sportskih karakteristika, redovito ćete biti primorani suziti izbor na tri njemačka premiuma. I jednu Škodu. 

Iako je na sceni nova generacija Superba koja tehnologiju dijeli s novim Passatom, mi se vraćamo malo u prošlost. Prethodna generacija nudila su u zanimljivoj 2.0 TSI izvedbi s 4x4 pogonom. S maksimalnih 280 KS i 350 Nm bio je to odličan izbor, ali za one najzahtjevnije ipak je nudio premalo. 

Škoda je odlučila napraviti iskorak, pa je njen britanski ogranak odlučio predstaviti posebnu izvedbu nazvanu Sleeper Edition. Da stvar bude bolja, u pitanju je karavanska inačica, a mogućnosti su nestvarne. 

Pritom, kao što samo ime sugerira, vanjski dizajn ničime ne daje do znanja da ova Škoda nudi performanse na razini Porschea. Već osnovna verzija raspolaže dovoljno moćnim pogonom da veliki karavan potjera do stotke za 5.6 sekundi. Sada, s čak 477 KS pri 6000 o/min i 662 Nm dostupnih od 3600 o/min zasigurno ulazi u domenu supersportaša skidajući vrijeme za bar jednu sekundu.

Zanimljivo je da iza ovog projekta stoji tvrtka RE Performance, ista ona koja je Škodu već odvela na Bonneville i osigurala povijesni doseg – Škodu Octaviju koja juri 365 km/h. Ovo je sada druga priča, jer ovaj gotovo 500 KS snažan karavan nudi svakodnevnu upotrebljivost – zadržava 660 litara prtljažnika, a ima i kišobran u vratima. 

Renomirani tuner je unaprijedio motor koji pokreće i Golfa R ugradnjom veće turbine, međuhladnjaka zraka te preradom sustava dovoda goriva i usisa. Prerada obuhvaća i sportsko podvozje s KW oprugama, pa je podnica 50 mm bliža podlozi. Kočnice nose potpis AP Racing, gdje prednje diskove promjera 390 mm hvataju šest-klipne čeljusti. 

Automobil je izveden u Royal Green nijansi, a oprema je na razini Laurin & Klement opreme. Nažalost, proizveden je samo jedan primjerak. Međutim, sudeći po interesu, ne bismo se čudili ako i nova generacija Superba dobije ovakvu preradu i uđe u ponudu tunerske kuće. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.