CHRYSLEROVA limuzina je svojevremeno bila tražena i na našem tržištu.
Chrysler 300C se na tržištu pojavio davne 2005. godine te je odmah postao hit. Spoj klasičnog američkog muscle car dizajna s obiljem kroma te snažnim motorima dobro je bio prihvaćen i u Europi. Nova generacija stigla je 2011. godine, ali na moderniziranoj osnovi.
Stellantis je u međuvremenu 300C iskoristio i za opstanak Lancije (Thema), a sada je odlučio okončati priču. Pripremio je i oproštajnu izvedbu, dodatno ušminkanu i opremljenu moćnim 6.4 V8 Hemi motorom, a onda je uslijedilo iznenađenje.
300C s V8 monstrumom od 492 KS i 644 Nm djeluje možda nekima poput dinosaura u doba elektrifikacije, ali ima sasvim sigurno dovoljno onih kojima je baš ovakva kombinacija privlačna.
Što može i koliko košta?
Ovako sređen 300C u kombinaciji osam-stupanjske automatike hvata 96 km/h za odlične 4.3 sekunde, četvrt milje prolazi za 12.4 sekunde, a maksimalac je 257 km/h. Osim što automatika šalta u 160 milisekundi, budućim vlasnicima će biti korisna informacija kako su ugrađeni diferencijal s ograničenim proklizavanjem te Brembo kočnice. U opremu ulazi i podesiv ovjes, pa i aktivni ispuh kojim možete dirigirati V8 orkestrom.
I sad ono najbolje. Chrysler je ovaj model Amerima ponudio po cijeni od 55.000 USD ili oko 390.000 kn, što je iznos po kojem u Europi možete samo sanjati neku moćnu limuzinu. Stoga ne čudi što je svih 2000 planiranih primjeraka prodano na neviđeno. U Chrysleru su zasigurno iznenađeni ovim rezultatom, pa ne treba čuditi ako odluče povećati kvotu. U protivnom preprodavači bi mogli drastično podići cijene.