Foto: Pagani
IAKO je službeno umirovljena prije pet godina, a naslijedila ju je još radikalnija Huayra, pokoja legendarna Zonda se i dalje nudi za one strpljive ali i spremne da izdvoje basnoslovnu sumu novaca.
Posljednja u nizu je izvedba MD, gdje dodatak u imenu slovi za inicijale naručitelja. Automobil koji je ručno slagan godinu dana ističe se posebnom nijansom plave boje. Radi se o transparentnom sloju koji otkriva potpuno karbonsko odjelo.
Inače, automobil se u odnosu na "klasičnu“ Zondu 760 distancira pojedinim aero detaljima. Tako je izostavljen središnji stabilizator, a nanovo je oblikovan prednji poklopac, dok su straga usisi strujno (NACA) oblikovani.
Obilje karbona u kombinaciji sa aluminijem prisutno je i u kabini u potpunosti posvećenoj vozaču, sretniku koji može iskusiti mogućnosti prvog Paganijevog modela. Kao što samo ime govori, 7,3 V12 motor iz Mercedesa razvija 760 KS, a usuglašen je sa ručnim mjenjačem, kao i u slučaju Zonde LH za Lewisa Hamiltona.
Iako je automobil razvijan još od kraja 1980-tih, Pagani Zonda je i danas vrlo tražena roba. Ne smeta ni velika cijena, a u prilog joj ide što njena naklada nije limitirana ugovorom sa Mercedesom.
Naime, rasprodani nasljednik Huayra ima nakladu limitiranu na 100 primjeraka, kao posljedicu ugovora sa dobavljačem motora, pa jedina opcija u potrazi za novim Paganijem ostaje Zonda.