Foto: SEM
ZBOG katastrofalnog poslovanja slavna talijanska dizajnerska kuća kroz nekoliko tjedana će prijeći u ruke Mahindre.
Još u ožujku se pojavila vijest kako bi indijska Mahindra&Mahindra trebala postati novi vlasnik Pininfarine. Međutim, pregovori s postojećim vlasnicima su se zakomplicirali, baš kao i poslovna situacija u kojoj se nekadašnji dizajner Ferrarija, Maseratija i sličnih klasika našao. Pininfarina je u posljednjih 11 godina čak njih 10 završila s gubitkom. I ne samo to, već je prvu polovicu ove godine završila s minusom od čak 52,7 milijuna EUR.
Jedan od razloga loših poslovnih rezultata je trend prema kojem sve više proizvođača automobila preferira svoje dizajnere u odnosu na vanjske suradnike. Posljednji model čiji dizajn potpisuje Pininfarina je DX7 kineskog SEM-a (South East Motor) predstavljen polovicom ove godine kao "prvi kineski SUV sa talijanskom dušom".