NOVI marketinški potez prijevozničke tvrtke jasno govori u kojem smjeru ide autoindustrija.
Nema sumnje kako će najam vozila, car-sharing i ostale usluge prijevoza u budućnosti imati značajniji udio u osobnom cestovnom prijevozu. U istom smjeru idu i mnogi proizvođači automobila nudeći mjesečnu uslugu dugoročnog najma vozila uz brojne mogućnosti prilagodbe trenutnim potrebama.
Ovaj smjer poslovanja najpropulzivniji je u Americi, gdje su prijevozničke tvrtke vrlo agilne u promotivnim aktivnostima. Posljednja u nizu dolazi iz Lyfta u okviru koje nude za 100 građana Chicaga po 550 USD kredita za svoje usluge. Jedini uvjet je da ne koriste svoje vozilo i time se osobno uvjere u velike troškove vlasništva automobila.
Američki The Verge javlja kako će promotivna akcija krenuti u kolovozu i tako što će Lyft dati 300 USD kredita za uslugu prijevoza automobilom, 45 USD za Divvy uslugu bike-share te po 100 USD za Zopcar i "L" uslugu prijevoza busom i vlakom.
“Mi doslovno tražimo od ljudi da se riješe svojih automobila”, rekao je David Catcher, regionalni šef Lyfta i pojasnio: “Ljudima pružamo mogućnost da parkiraju svoj auto na 30 dana, a mi ćemo im dati sve što im treba za kretanje po gradu.”
Zainteresirani građani Chicaga mogu se prijaviti za sudjelovanje u ovoj akciji uz samo jedan uvjet, a to je da imaju automobil. Tijekom korištenja usluge o svojem će iskustvu izvještavati na društvenim mrežama. I tu nije kraj, Lyft je već najavio širenje iste akcije na Portland, a zatim će od sudionika zatražiti da punih godinu dana ne koriste svoje automobile.