SVE je više automobila koji na tržište stižu kao reinkarnacije klasika s modernijom tehnologijom.
Tzv. restomodovi su sve popularniji, a tu definitivno prednjači Porsche kao osnova. Najnoviji je 914, maleni roadster s kraja 1960-ih koji i nije ostvario neki zapaženiji rezultat. Najmanji Porsche se sada vraća, i to zahvaljujući dizajnerskom studiju Fifteen Eleven Design, koji je napravio dizajnersko rješenje moderne interpretacije roadstera.
A njima se s tehnološke strane pridružio sestrinski Mellors Elliot Motorsport, koji iza sebe ima nekoliko zanimljivih projekata, od WRC prerada do restauracije trkaćih klasika.
Zasad postoje samo renderi, a oni tek minimalno mijenjaju vizuru originala. Auto je nešto širi i dobiva LED tehnologiju svjetala, dok je ostalo većinom isto. Vizualno, jer tehničku potporu daje Porsche Cayman (serija 987) s 3.4-litrenim šestcilindrašem i maksimalnih 295 KS i 340. Nevjerojatan je to skok u odnosu na original koji nije išao dalje od dvije litre zapremine i atmosferske tehnologije. Zato u igri ostaje koncept stražnjeg pogona i ručnog mjenjača.
I nemojte misliti da će sve stati tu. "Prečesto slušamo o renderima koji nikad ne zažive. Mi pak ulažemo sve napore da osiguramo provođenje projekta od koncepta do gotovog automobila", rekao je Chriss Mellors, direktor tvrtke.