Foto: Mercedes
NAKON višemjesečnog natezanja sa kojekakvim špijunskim snimkama u javnost su konačno procurile prve službene fotografije nove E klase.
Zahvaljujući njima sada E klasu možemo vidjeti u kompletnom izdanju. Nakon što smo se upoznali sa interijerom, jasno inspiriranim većom S klasom, sada svu pažnju možemo prebaciti na eksterijer.
Priča je ista, nova E klasa može se doživjeti kako manja S-klasa ili pak veća C klasa, no u suštini se radi o još jednom Mercedesovom klasiku s markantnom prednjicom kojom osim ekstremno velike maske s jednako velikim amblemom marke dominiraju dva poveća usisnika.
Elegantnu siluetu dodatno naglašavaju moderno oblikovana svjetla, a u prilog izduljenoj formi ide podatak o koeficijentu otpora zraka od 0.23.
Straga očekivano bademasta LED svjetla, dvostruki završetak ispuha i dakako začin u obliku kroma. Nema sumnje kako će uz decentne tamne boje E klasa dobro prolaziti i u nešto življim nijansama.
Ukupna duljina vozila je u odnosu na prethodnika porasla za 43 mm na 4.923 mm, no puno je značajniji podatak kako je međuosovinski razmak povećan za čak 65 mm na 2.939 mm.
Time najave o odličnoj prostranosti u kabini dobivaju odgovarajuće opravdanje.
Početak europske ponude starta modelom E200 iza kojeg stoji 2.0 turbo benzinac, odnosno E220d kada govorimo o dizelskoj ponudi. Sa 195 KS maksimalne snage i prosječnom potrošnjom od svega 3,9 l/100 km ova se izvedba čini tržišno najzanimljivijom.
Spomenimo i hibridni E350e koji kombiniran 2.0 turbo benzinac sa elektromotorom, a raspolaže sa 280 KS. Nakraće rečeno, benzinci će biti u rasponu od 183 do 333 KS, a u kompletiranoj dizelskoj ponudi pored spomenutog očekujte i dva nova, snage 150 i 260 KS.
Mjesto top modela rezervirano je za AMG izvedbu pokretanu 4.0 V8 twin turbo motorom sa oko 600 KS.
Na svim modelima osim AMG izvedbe možemo očekivati 9G-Tronic automatski mjenjač, a pojedini motori bit će dostupni i sa pogonom na sve kotače.