FRANCUSKA optimizam gradi na klasičnim tehnologijama, dok će Hrvati autoindustriju pokušati osvježiti potpuno novim tehnološkim idejama.
Naravno, govorimo o automobilima, a ususret najvažnijem sportskom događaju u povijesti Hrvatske odlučili smo suprotstaviti najjače automobilske predstavnike dviju zemalja.
Naravno, Francuska ima osjetno bolji izbor za prvu postavu, pa i klupu s rezervama, a apsolutno najjači igrač dolazi iz Bugattija. Ime mu je Chiron i trenutno je tehnološki najmoćniji automobil današnjice u konkurenciji bolida pokretanih motorom s unutrašnjim izgaranjem. A to u ovom slučaju znači 8.0 W16 quad turbo motor s maksimum od 1500 KS.
Na drugoj strani, hrvatske boje brani jedan, ali nominalno vrlo moćan bolid. Drugi model iz Rimac Automobila je C_Two, a pokreće ga električni pogon ukupne snage nevjerojatnih 1914 KS.
Nema sumnje, u pogledu ubrzanja samo je jedan pobjednik. Bugattijevom bolidu do 100 km/h treba 2,5 sekundi, a na 160 km/h je nakon pet sekundi. C_Two prema službenim podacima treba 1,95 sekundi za sprint do 100 km/h, a 160 km/h će brzinomjer pokazati nakon 4,3 sekundi.
U pogledu maksimalne brzine pobjednik je itekako jasan. Francuski bolid već sada može 420 km/h, a kad se stvore preduvjeti ići će i brže. Rimčev C_Two će u najavljenoj konfiguraciji kapitulirati na 415 km/h, što je puno za električni bolid, ali premalo za klasičnog benzinca.
Pobjednika je teško jednoznačno odrediti, čak i nakon što se sučele i ostale postizive performanse i cijene. Uostalom, ovdje će konačnog pobjednika odlučiti osobni afiniteti kupca, a ne rezultati možebitnog sučeljavanja na stazi, a još manje cjenovne usporedbe.
Podsjetimo, Bugatti i Rimac su već jednom odmjerili snage. Veyron nije imao puno šansi u utrci ubrzanja protiv Concept_Onea.