MALENI roadster proizvodio se do 1998. godine.
Bio je to zanimljivi roadster iz domene tzv. kei automobila. Svega 3.3 metra dug i 725 kg težak dvosjed pokretao je 0.66-litreni motor sa 64 KS. Više nego dovoljno za potpuni užitak vožnje bez krova. Ništa slično na cestama nismo vidjeli od Daihatsu Copena i pomalo zaboravljenog Renaultovog Winda.
I nećemo jer novi Cappuccino dolazi s nekom potpuno novom idejom. Kako doznaje japanski Best Car, Cappuccino će u novom izdanju udariti na najjačeg oponenta – Mazdu MX-5. Prevedeno to znači da će narasti dva broja. Razvoj sportskog modela navodno je krenuo još 2019. godine, i to u suradnji s Daihatsuom i Toyotom. Epilog bi trebala biti tri modela, i to Suzuki Cappuccino, Daihatsu Copen i ToyotaS-FR.
A ono najbolje iz te suradnje je što će Suzukijev roadster vrlo vjerojatno pokretati smanjena verzija motora iz GR modela. Spominje se 1.3 turbo trocilindraš sa 150 KS, koji će u sprezi s ručnim šest-stupanjskim mjenjačem pokretati stražnje kotače.
Teško da može bolje od ovog u takvom pakiranju. Dodajmo da će nova Mazda MX-5 vjerojatno biti hibrid, što će ovaj model činiti posebno poželjnim vozačima koji traže pogon lišen elektrifikacije.