Vjerojatno nema boljeg, a sada je stigao nasljednik: Upoznajte Hondu Jazz

Foto: Honda

DA nije toliko skupa, najmanja Honda bi zasigurno bila u vrhu prodaje.

I to možemo tvrditi bez imalo sumnje, čak i uz činjenice da dizelaš nikad nije bio ni na pameti Honde, ili pak da Jazz nikada nije bio esteta, a još manje ulični trkač. Ali je zato postavljao trendove i osvajao svojim mogućnostima prilagođavanja. Svi koji su probali Jazza sjetit će se da praktičnijeg modela vidjeli nisu još od Renaulta 4. Ali i vrlo zabavnog, posebno u verziji sa 7-stupanjskom automatikom. Da, još 2007. je Jazz nudio polugice iza upravljača. I pritom se nije kvario.

A sada je stigla nova generacija, predstavljena nedavno u Tokiju, i samo u hibridnom izdanju za Europu. Do 2022. godine struja će biti obavezna u Hondinom asortimanu. Kod Jazza je to oznaka e:HEV, a donosi još učinkovitiji pogon.

I to nije jedina novost, jer dolazi i Crosstar crossoverska izvedba. Nije inovativna kao nekada prvi HR-V, ali tržišno bi mogla biti zanimljiva. Standardna pak izvedba nudi evoluciju prethodnika, sada s još pametnije i kvalitetnije posloženim interijerom. I da, prostranijeg nema u klasi, a to znači da je pametna arhitektura sa spremnikom goriva ispod prednjih sjedala zadržana, baš kao i sustav "čarobnih sjedala". Kokpit je digitalni, a oprema očekivano izdašna.

I na kraju, za konkretne informacije valja se strpjeti još koji mjesec. Prve primjerke na europskim cestama očekujemo polovicom iduće godine.

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.