15 milijardi minuta gledanja: Jedna serija pomela je svu konkurenciju ovo ljeto

Screenshot: YouTube/HBO/Amazon Prime Video/Netflix

NIELSEN, tvrtka koja se bavi istraživanjem medija i mjerenjem gledanosti televizije, otkrila je koje su se serije najviše gledale ovoga ljeta.

Ljeto 2024. godine obilježio je povratak nekih od najpopularnijih serija današnjice - od Bridgertona i Emily in Paris do Zmajeve kuće i The Beara. Na streaming servise došli su i neki novi hitovi, poput serija My Lady Jane, A Good Girl's Guide to Murder i Presumed Innocent.

No, samo su tri naslova dominirala Nielsenovom ljestvicom najgledanijih serija na televiziji, a to su: druga sezona Zmajeve kuće, četvrta sezona The Boysa i treća sezona Bridgertona.

HBO-ova Zmajeva kuća ovoga je ljeta skupila nešto više od 5 milijardi minuta gledanja i zauzela treće mjesto na ljestvici. Iznad nje našla se Amazonova serija The Boys, koja je imala između 5 i 10 milijardi minuta gledanja, a na samom vrhu bio je Netflixov Bridgerton, koji je skupio skoro 15 milijardi minuta gledanja, piše Dexerto.

Iako su neki obožavatelji mislili da će gledanost Bridgertona pasti jer je Netflix odlučio podijeliti seriju u dva dijela, rezultati pokazuju suprotno. Prema Deadlineu, prvi dio treće sezone Bridgertona skupio je oko 5.7 milijardi pregleda, što ga čini jednom od najpopularnijih Netflixovih serija na engleskom jeziku, odmah iza Stranger Thingsa i Wednesday.

Osim toga, treća sezona srušila je i rekord koji su postavile prethodne sezone Bridgertona, jer je u prvom vikendu prikazivanja skupila 45.05 milijuna pregleda.

No, The Boys i Zmajeva kuća također su ostvarili impresivne rezultate. Amazon je otkrio da je četvrtu sezonu superherojske serije The Boys pregledalo 55 milijuna gledatelja diljem svijeta, dok HBO tvrdi da je druga sezona Zmajeve kuće imala 25 milijuna gledatelja po epizodi.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.