Komedija s The Rockom i Chrisom Evansom postala je najgledaniji film na Prime Videu

Screenshot: Youtube/Prime Video

AKCIJSKA komedija Crveni (eng. Red One) postala je najgledaniji film u prvom vikendu prikazivanja na Prime Videu. Prema podacima platforme, akcijska komedija privukla je rekordnih 50 milijuna gledatelja diljem svijeta u četiri dana prikazivanja, čime je postala najgledaniji filmski debi Amazon MGM studija na Primeu, prenosi Variety.

Crveni se prije prikazivanja na Primeu mogao pogledati na velikom platnu, a još uvijek je za gledanje dostupan u domaćim kinima. Na Prime Videu dostupan je za gledanje od 12. prosinca. Unatoč ne tako dobrim prvim recenzijama kritičara, film je nakon premijere na Primeu postao najgledaniji, uključujući i u Hrvatskoj. 

Film je režirao Jake Kasdan prema scenariju Chrisa Morgana, a prati neobičnu suradnju između šefa sigurnosti Sjevernog pola Calluma Drifta (Dwayne Johnson) i ozloglašenog svjetskog lovca na glave Jacka O'Malleyja (Chris Evans). Oni moraju spasiti otetog Djeda Mraza (J. K. Simmons), kodnog imena Red, kako bi spasili Božić.

 

Iako je film na Rotten Tomatoesu početkom studenog od kritičara imao prosječnih 33 posto, u ovom trenutku taj postotak iznosi još manjih 30 posto. Za razliku od kritičara, mnogim se gledateljima film svidio te na Rotten Tomatoesu od gledatelja ima izvrsnu ocjenu od 90 posto. Kako prenosi Variety, prema istraživanju CinemaScorea, gledateljima se film znatno svidio te su mu dali ocjenu A-.

Iz Amazona smatraju da će Crveni biti pravi uspjeh za njih ne samo u 2024. već i u nadolazećim godinama. 

"S obzirom na odaziv publike na Crvenog u kinima i na Prime Videu, jasno je da će ovaj film postati nezaobilazan božićni klasik. Svaki je film jedinstven, a mi smo iznimno zahvalni na suradnji s našim filmašima u stvaranju strategije kojom će film doći do što šire publike", objasnila je Jennifer Salke, voditeljica Amazon MGM Studiosa, povodom streaming-premijere filma.

Nadalje, objasnila je ideju iza strategije promocije filma. "U ovom slučaju bilo je jasno da ta strategija mora uključivati kinodistribuciju i pripadajuću marketinšku kampanju koja je privukla publiku u kina te stvorila svijest o filmu kod gledatelja koji su ga kasnije pogledali na Prime Videu. Zadovoljstvo je vidjeti kako se naš plan isplatio, a zahvalni smo cijelom timu i glumačkoj ekipi koji su ovo omogućili", dodala je Salke.

Prije akcijske komedije Crveni najgledaniji debitantski naslov na Primeu imao je film Road House s Jakeom Gyllenhaalom. Ovaj film je također imao 50 milijuna gledatelja, iako je taj broj zabilježen tijekom dva vikenda, za razliku od četverodnevnog razdoblja u slučaju ove božićne akcijske komedije, pišu iz Varietyja.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.