TWITTEROM se počela širiti stara objava propalog američkog diva Blockbuster, lanca videoteka koji je s poslovanjem prestao prije desetak godina. U objavi je Blockbuster 2011. godine napisao: "Tvitajte zašto ćete otići s Netflixa. Tri najkreativnija odgovora s hashtagom #GoodbyeNetflix osvojit će jednogodišnju pretplatu na Blockbuster."
Korisnici društvenih mreža nisu propustili primijetiti ironiju u tome da se Netflixu, desetak godina nakon što je s tržišta istisnuo Blockbuster i videoteke općenito, također smanjuje broj pretplatnika. Prošlog mjeseca iz Netflixa su objavili da su u prvom kvartalu ove godine izgubili 200 tisuća pretplatnika.
Internet je naravno jedva dočekao da se može zezati na njihov račun. "Lol, još onda su znali", "Radije bih platio sve svoje zakasnine nego mjesečnu pretplatu na Netflix", "Ovo je ostarjelo kao dobro vino", samo su neki od komentara.
Inače, Newsweek je prošle godine objavio priču o tome kako je, da ironija bude potpuna, Blockbuster imao prilike kupiti Netflix dok je firma još bila u fazi startupa, i to za svega 50 milijuna dolara. Odbijanje te ponude smatra se jednim od najvećih propusta u povijesti biznisa.