SVE VIŠE restorana u Njemačkoj strahuje od nepojavljivanja gostiju koji su rezervirali stol u restoranu, pa neki restorani za to uvode plaćanje naknade.
Prema Njemačkom udruženju hotela i restorana (DEHOGA), povećao se broj nedolazaka, odnosno nepojavljivanja gostiju unatoč rezervaciji ili otkazivanja u zadnji tren, prenosi Focus.de, a za ugostitelje, posebno u one koji rade u elitnim restoranima, to znači nenadoknadiv ekonomski gubitak.
>> Radite li ih i vi? Konobari mrze kada mušterije u restoranu rade ovih šest stvari
Christian Heller iz Njemačkog vijeća za bonton kaže da se ljudi boje obvezati se i sve opcije drže otvorenima do posljednjeg trenutka pa tako nerijetko u zadnji tren otkažu rezervaciju ili se uopće ne pojave, a kako bi spriječili tu praksu, neki restorani u Njemačkoj već su poduzeli neke mjere.
Naknada za nepojavljivanje ili otkazivanje rezervacije u zadnji tren
Kako piše Focus.de, jedan od takvih restorana je i bi:braud u Ulmu. U ovom restoranu gosti dobivaju informaciju o rezervaciji uz ostale detalje putem e-pošte. A kako se ne bi dogodilo da u zadnji tren otkažu rezervaciju, oni moraju ponovno potvrditi rezervaciju na njihovoj stranici i priložiti broj svoje kreditne kartice.
Osim toga, gosti prilikom rezervacije dobiju informacije o naknadama za nepojavljivanje ili kasno otkazivanje, a neki restorani ponovno zovu svoje goste na dan posjeta i pitaju dolaze li.
>> Nijemci za roštiljanje na balkonu uveli kazne do 25 tisuća eura
"Vrlo je uobičajeno da ljudi rezerviraju stol u nekoliko restorana i u zadnji tren odluče u koji će restoran ići. Vrlo je neugodno imati prazne stolove, posebno u restoranima s manjim brojem stolova, s posebno kvalitetnim jelovnikom i visokom cijenom robe", kaže sommelier Holger Baier koji radi u ovom restoranu.
Ipak, dodaje da, iako naknada za nepojavljivanje u ovom restoranu u Ulmu postoji već dvije godine, naplaćena je samo dva puta jer imaju vrlo pouzdane goste. Mislite li da bi restorani ovu praksu trebali uvesti kod nas ili ne?