DA FRANŠIZI Call of Duty treba osvježenje, i nije neka vijest. Mnogi to govore već godinama, a čak i najbolji naslovi objektivno su tek solidni. I dok je to donedavno bila zamjerka tek dijela kritičara, najnoviji nastavak pokazao je da su se zasitili i fanovi.
Naime, prodaja novog naslova Call of Duty: Vanguard u Velikoj Britaniji pala je za 40 posto u odnosu na isto vrijeme prošle godine.
I dok je Vanguard i dalje najprodavanija igra prošlog tjedna, čini se da fanovi serijala nisu zagrijani kao što su bili u slučaju Cold Wara, a problem je dijelom i to što je kampanja nove igre neusporedivo nezanimljivija od onih u prethodnim nastavcima. Naravno, za mnoge je upravo multiplayer najveći magnet, ali igrači, izgleda, trzaju na neke druge online pucačine.
Neki pak smatraju da se radi o privremenoj situaciji i da će Vanguard u konačnici nadoknaditi gubitke prodajom dodatnog sadržaja igračima.