Foto: Shutterstock
MAČKE su najpopularniji kućni ljubimci na svijetu, 3:1 u odnosu na pse, a one su i apsolutne vladarice interneta.
No, jedno je novo istraživanje otkrilo kako su vijesti o čovjekovom najboljem prijatelju te koje puno više pokrivaju novinske stupce.
Istraživanje je provedeno na Sveučilištu u Kaliforniji i Miamiju, a istraživači su odredili 18 članaka o psima, koji su se pojavili u nacionalnom dijelu The New York Timesa i 334 priče od 2000. godine, nevezane uz pse. Zanimalo ih je koliko je vjerojatno da je priča o psima bila izabrana od strane drugih medija. Sljedeći dan istraživači su pregledali 10 drugih novina - lokalnih i nacionalnih - kako bi vidjeli koliko njih je te priče stavilo među svoj sadržaj.
Zaključak? Pseće priče, u slučajevima da su se nalazile na prvoj ili zadnjoj strani, bile su bolje pokrivene od onih koje nisu imale veze s našim krznenim prijateljima. Pa što je to s pasjim pričama koje dobivaju gotovo istu pozornost kao i glavne vijesti?
Istraživači smatraju da to može biti jednostavno zato što urednici i novinari smatraju da će se takve teme svidjeti njihovoj publici. Ili oni sami vole pse pa ih privlače takve priče.
Također, pisanje o psima može skrenuti pozornost i na neka važnija pitanja. "Koliko Amerikanaca zna što je predsjednik Obama radio u travnju 2009. godine, kao rezultat dolaska njegovog portugalskog vodenog psa u Bijelu kuću?", upitali su se istraživači.
A i vi ste kliknuli na ovaj članak, zar ne?