100-postotni doživljaj početka nove kampanje "100% tvoj doživljaj. 100% Juicy"

Foto: Press

JUICY 100% iskoristio je toplu ljetnu večer kako bi u popularnom zagrebačkom Mojo baru u srijedu predstavio novu kampanju „100% tvoj doživljaj. 100% Juicy“. U 100% opuštenoj i zabavnoj atmosferi sve je bilo u znaku Juicy 100% sokova u novim bočicama osvježenog dizajna koje su tom prigodom predstavljene, a velik broj okupljenih osoba iz javnog života poput voditeljica Ive Šulentić i Marijane Batinić, pjevača Luke Nižetića, fotografkinje Mare Milin i ostalih imali su priliku uživo doživjeti različita iskustva što je i temelj nove kampanje.



Na samom događanju nalazile su se četiri kreativne stanice na kojima je svatko od gostiju mogao doživjeti posebno iskustvo, a ukusni zalogaji chefa Marija Čepeka, kao i šareni kokteli koktel-majstora Marina Nekića inspirirani su upravo zvijezdama večeri, Juicy 100% sokovima. Posebnu pažnju privlačio je i čokolatijer Dubravko Vitlov koji je pred svima izrađivao čokoladne praline koje su oduševile sve goste, a svi oni mogli su napraviti i savršen selfie s nekom od poznatih osoba ispred objektiva fotografkinje Mare Milin.



Nova kampanja temelji se na nagradnoj igri "100% tvoj doživljaj. 100% Juicy" a u kojoj će Juicy 100% svim sudionicima omogućiti da dožive nešto što vole, ali na „entu“ potenciju, dakle 100 posto. Tako će imati priliku osvojiti privatni romantičan koncert Luke Nižetića, ukusnu večeru za dvoje koju će im u njihovom domu pripremiti poznati chef Marijo Čepek, jedinstvenu haljinu koju će poznati modni dvojac Lana Puljić i Luka Grubišić iz Lokomotive dizajnirati samo za njih te veselo druženje za dobitnika i njegovo društvo uz vlastitog koktel majstora, svjetskog prvaka Marina Nekića, koji će cijelu večer samo za njih šejkati koktele. Nagradna igra traje od 15. do 29. rujna, a kako bi sudjelovali u njoj, svi sudionici trebaju se registrirati e-mail adresom na www.stopostotvoja.com, ispuniti kratak, zabavni kviz, saznati jesu li i sami 100% osoba te odabrati koji doživljaj bi željeli osvojiti, tj. doživjeti. Svi natjecatelji mogu sudjelovati neograničen broj puta, a svi koji se prijave i ispune upitnik ulaze u bubanj iz kojeg se izvlači dobitnik za svaku pojedinu nagradu.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.