Foto: Facebook/PC World
FACEBOOK nam ponovo sprema novosti, a ovaj put radi se o novom izgledu News Feeda, prenosi Tech Crunch.
Lakše pretraživanje sadržaja
Tako će korisnici ove najpopularnije društvene mreže, ovisno o tome žele li čitati vijesti o glazbi, pregledavati fotografije ili igrati igre, moći odabrati sadržaj koji žele da se prikazuje na njihovoj početnoj stranici Facebooka.
Na primjer, ukoliko ste raspoloženi za glazbu, moći ćete kliknuti na opciju "music" i saznati sve vijesti i objave vezane za glazbu, koncerte i albume, te saznati što vaši prijatelji slušaju. Više nećete morati "skrolati" do besvijesti kroz različite objave kako biste došli do onoga što želite, već ćete pritiskom na tab vidjeti samo ono što vas zanima.
Na taj način korisnici će moći sami odabrati koje sadržaje žele vidjeti, a koje će ignorirati. Zatrpanost News Feeda vijestima, statusima i ostalim sadržajima koji nas ne zanimaju više ne bi trebao biti problem, a u Facebooku se nadaju da će se stoga vrijeme provedeno na News Feedu produžiti.
Osim navedenog, pretpostavlja se kako će fotografije koje će se nalaziti na News Feedu biti veće, a u skladu s tim vjerojatno će veće biti i reklame.
Najveće promjene otkad je predstavljen News Feed
Posljednju promjenu News Feed je doživio u rujnu 2011., kada je dodana opcija Recent Stories i Top Stories, a ovo bi trebala biti najveća promjena otkad je napravljen 2006. godine, piše LA Times. Otpočetka je početna stranica izgledala relativno isto, sa slikama prijatelja na lijevoj i njihovim objavama na desnoj strani.
Korisnici joj kao najveću zamjerku navode veliku količinu praznog bijelog prostora, a to bi se moglo promijeniti upravo danas. Mark Zuckerberg, osnivač najveće društvene mreže na svijetu, tvrdi kako će početna stranica Facebooka ovim promjenama dobiti bogatiji dizajn, a što nas čeka vidjet ćemo uskoro i sami.