Screenshot: YouTube
U toploj Kolumbiji, zemlji s velikim brojem plaža, zaposlenici na kioscima prodaju u prosjeku 265 boca ovog bezalkoholnog pića po satu, stoga se svaka boca ne stigne ohladiti na željenu temperaturu.
Kompanija je zato počela, zasad samo u Kolumbiji, proizvoditi boce napravljene od leda kako bi njihov sadržaj dulje vrijeme ostao hladan.
Iako je inovacija vjerojatno zabavna za konzumaciju, odmah je iskočilo nekoliko problema. Neki kažu kako je ova ambalaža nehigijenska jer led apsorbira nečistoću i bakterije iz okoline. Nadalje, vjeruje se kako ovakve boce kompaniju koštaju više novca jer je potrebna dodatna energija da se boce održe zaleđenima za vrijeme dostavljanja u trgovine, kioske ili kafiće.
Najveća je zamjerka ipak to što piće ovako ima određen rok trajanja i ne može se boca začepiti i ostaviti za kasnije jer će se otopiti ili će se njen sadržaj razvodniti.
Coca Cola je ipak mislila na svoje potrošače, stoga je oko ledene boce stavila gumenu crvenu traku s logom, kako žedne Kolumbijce prsti ne bi boljeli od hladnoće.
Zasad ne postoje planovi kompanije da ova ambalaža zaživi u SAD-u i drugim zemljama, stoga možemo na reklami gledati Kolumbijce kako uživaju u poznatom piću bez pretjeranog razmišljanja o nedostacima ambalaže.