Screenshot: YouTube
JEDAN je znanstvenik koji se bavi kognitivnom znanošću predložio da bismo pothitno trebali izbaciti korištenje gumica za brisanje iz škola.
Bolje je, poručuje Claxton, prigrliti pogreške jer se to događa i u stvarnom svijetu.
Štoviše, vidjeti dječje pogreške važan je dio učenja: "Uviđanje dječjih pogrešaka osnovno je za dobro obrazovanje. Profesori moraju primijetiti sve pokušaje koje djeca rade kako bi ih znali pravilo usmjeriti", dodao je.
Claxtonov je argument: ako djecu tjeramo da poriču svoje pogreške, ne pripremamo ih za stvaran svijet u kojem se greške rade, a slijede im posljedice. Njegovi komentari stigli su kao odgovor na rezultate istraživanja u kojem je otkriveno da su otpornost i znatiželja dva osnovna sastojka za uspjeh učenika.
"Kod djeteta je priznavanje pogreške velik korak", kazao je dr. Anthony Williams, stručnjak u dječjoj psihologiji na Sveučilištu Sheffield. "Čak i mi odrasli imamo problema s preuzimanjem odgovornosti za greške. Ali biste li nam oduzeli tipku 'delete'? Možete li zamisliti svoj da radite svoj posao da vam netko oduzme tipku 'delete'? U stvarnom svijetu stalno radimo manje greške, prepravljamo, mijenjamo", napomenuo je.