Foto: TeddyTheGuardian
JEDAN od vodećih američkih portala specijaliziranih za praćenje tehnologije, CNet, odjavio je pod naslovom "Od Hrvatske do CES-a: Pričao o neočekivanom debiju Teddyja Čuvara u Las Vegasu" priču o "istinskoj inovaciji", proizvodu koji su osmislile dvije Hrvatice, Josipa Majić i Ana Burica.
Majić i Burica, obje 24-godišnjakinje, upoznale su se na fakultetu u Zagrebu te u nekom trenutku shvatile da dijele strast za istraživanja u medicinskoj industriji, odnosno za istraživanja o tome kakav tehnologija ima učinak u medicinskoj industriji. Kroz 2012. i 2013. istraživale su, pokušavajući otkriti što bi liječnici i bolnice potraživali u svijetu aplikacija.
Tako su naišle na problem koji ih je najviše zainteresirao: uočile su da sestre djeci daju medvjediće kako bi ih smirile prije nego što im, na primjer, mjere temperaturu. Ali zamjena medvjedića i toplomjera nije uvijek učinkovita, budući da je veliki broj djece iznimno uplašen. "Učinak baš nije dobar jer se djeca ponovo uplaše kad vide medicinsku napravu. Pa smo pomislile: 'U redu, zašto ne bismo jednostavno sve to spojili i vidjeli kako koncept funkcionira'?", ispričala je Burica.
A koncept je takav da je Teddy Bluetoothom spojen sa smartphoneom. Kad primite Teddyja za šapu on će očitati vaše vitalne funkcije koje se potom pokažu na ekranu na aplikaciji preko profila određenog korisnika.
Dosad je prodano 2800 primjeraka Teddyja, a Burica i Majić poručuju da je to tek početak budući da osim osnovne "bolničke aplikacije" u planu imaju i komercijalnu.
Osim toga, za CNet su se osvrnule i na situaciju u Hrvatskoj: "Ekonomska situacija je loša, jako mali broj mladih se zapošljava, politička situacija također je jako loše i još uvijek je društveno neprihvatljivo da su mlade žene poput nas poduzetnice u industriji kojom vladaju muškarci", poručila je Majić.
Članak u cijelosti pročitajte ovdje.