Foto: Press
NAKON reakcije Pravobraniteljice za ravnopravnost spolova, očitovala se i Pravobraniteljica za djecu Ivana Milas Klarić, pruživši podršku udruzi Vigilare koja se ovom podrškom pohvalila u svom priopćenju.
Naime, Pravobraniteljica je priopćila da je reklama "nadasve neukusnog sadržaja" i da bi i sama željela "da se u javnoj komunikaciji poštuju visoki standardi te da se izbjegavaju neprimjereni i uvredljivi sadržaji".
Pružila je i podršku udruzi Vigilare poručivši: "Smatramo da ste dobro postupili izrazivši svoje negodovanje izravno tvrtki koja je odgovorna za objavljivanje navedenog plakata jer je važno da se odgovorne osobe u tvrtki suoče s reakcijama javnosti na poruke koje posreduju u svojem marketinškom komuniciranju."
Požalivši se da "područje oglašavanja na javnim površinama nije dovoljno regulirano" uputila je i savjet da bi o ovom slučaju svoje mogla reći i HURA (Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje), čijem se Sudu časti Vigilare već obratio i koji je predmet već uzeo na razmatranje.
U svakom slučaju, udruga je poslala priopćenje, ali najzanimljivije je to da su Shooster prozvali zbog toga što su građanima koji su slali pritužbe, slali "automatizirane i unaprijed pripremljene odgovore kojima se umjesto priznavanja pogreške, davanja isprike i povlačenja plakata, samoopravdava i objašnjava ideju neuspjele reklame" čime su "samo još više potaknuli građane i dodatno ih učvrstili u namjeri bojkota njihovih trgovina.
Dakle, udruga koja je na svojoj stranici objavila unaprijed pripremljene pritužbe koje su uvrijeđeni građani samo potpisali i slali na adresu Shoostera, čudi se "automatiziranim i unaprijed pripremljenim odgovorima".
Ipak, nadamo se da su Pravobraniteljica za ravnopravnost spolova i Pravobraniteljica za djecu zaista vidjele "uvredljivu i degutantnu reklamu", a ne samo potpisale šprancu koju im je udruga poslala.