Foto: Press
UMAG je napravio još jedan iskorak u unapređenju turističke ponude Istre. U sklopu 24. Vegeta Croatia Opena predstavljen je projekt Istria Experience, platforma koja na jednom mjestu objedinjuje najbolje doživljaje Istre. Osim doživljaja Istre gosti mogu pretražiti i rezervirati turističke usluge kao što je prijevoz u Istri te smještaj u Istri. Ovaj inovativan način odabira najboljih doživljaja i autohtonih turističkih sadržaja Istre, za razliku od sličnih platformi, na istom mjestu omogućava prezentaciju, rezervaciju i na kraju kupnju željene usluge. U razvoj projekta uloženo je 5,5 milijuna kuna.
Voditeljica projekta Martina Šolić ističe da je projekt namijenjen svim gostima - onima koji su već u Istri, posebno na području Umaga, kojima je namijenjena informativna i prodajna mreža koja uključuje recepcije a novina su posebni info punktovi i interaktivni info displeyi. Gostima koji pak tek planiraju boravak u Istri tu su web stranice projekta i partnerskih kompanija, društvene mreže i mobilne aplikacije. Dugogodišnjim gostima ovaj sustav može ponuditi još više, a novim gostima je prva dodirna točka s Istrom kao destinacijom.
U projekt je trenutačno uključeno više od 100 lokalnih partnera, ugostitelja, vinara, proizvođača maslinovog ulja i drugih. Njihov broj raste iz dana u dan kako ponuđači usluga i sadržaja sve više prepoznaju ovaj način jednostavne prezentacije i prodaje svoje ponude među najboljim sadržajima koje Istra nudi, što znači da im Istria Experience služi i kao potvrda kvalitete.
Unutar sustava predstavljena je i cjelokupna ponuda smještaja Istraturista, uz ponudu turističkih publikacija o Istri. Smještaj se može rezervirati preko online bookinga ili Istria Experience kontakt centra. Također, moguće je organizirati i prijevoz u Istri kao i avionski let.