Foto: Press
NOVA studija pokazala je da 33-godišnjaci i oni stariji "više ne slušaju novu glazbu".
Naravno, ovom istraživanju valja pristupiti s malom rezervom jer nastalo je na temelju podataka prikupljenih na Spotifyju i objavljeno je na blogu čovjeka koji je radi za Spotify, a zaključak je da oni stariji od 33 godine više ne otkrivaju nove izvođače.
Istraživanje tako pokazuje da se glazbeni ukus počinje razvijati oko 25. i doseže "zrelost" sredinom tridesetih.
Tinejdžeri su pak ograničeni na ono što se trenutno nalazi na vrhu Billboardove ljestvice, a nakon što zagaze u dvadesete njihov se glazbeni ukus počinje razvijati i budi se interes za novim i zanimljivim izvođačima.
"Dva faktora utječu na ovu tranziciju. Prvo, slušatelji otkrivaju manje poznate glazbene žanrove i izvođače koje nisu imali prilike čuti na radiju. Drugo, vraćaju se glazbi koju su slušali tijekom odrastanja i koja više nije popularan", piše u studiji.
U studiji se još navodi i da roditelji novu glazbu prestaju slušati ranije od svojih vršnjaka.