Foto: Twitter
U NEDJELJU poslijepodne, korisnica Twittera @auscalem objavila je fotografiju tinejdžera imena Alex koji je zaposlen u jednoj od poslovnica trgovačkog lanca Target.
I bila bi to još samo jedna običnija fotografija da se ista preko noći nije pretvorila u apsolutni hit na društvenim mrežama.
Naime, nakon kratkog navlačenja oko toga tko je snimio fotografiju, "Alex iz Targeta" pretvorio se u internetski hit. I dok je donekle jasno zašto se Alex svidio američkim tinejdžericama koje su fotografiju počele mahnito dijeliti na svojim profilima, mnogi su se iznenadili kada su se u ovu neobjašnjivu histeriju uključili i tinejdžeri.
Ukratko, u manje od 12 sati Alex iz Targeta postao je izuzetno popularan meme, a pod hashtagom #alexfromtarget možete pronaći sve, od montaža, preko savjeta kako se obući poput Alexa, pa do kratkih imitacija s Vinea.
Naravno, tu su već i njegovi "nasljednici", Frankie iz Starbucksa i Kieran iz T-Mobilea, ali oni nisu ostvarili jednak uspjeh.
Alex je doznao za ovu bizarnu internetsku slavu nakon što je preko noći dobio masu novih sljedbenika.
"Jesam li sad poznat? Morat ću promijeniti broj", napisao je Alex.
Ekipa s BuzzFeeda kontaktirala ga je da provjere kako se snalazi s novostečenom slavom, ali još uvijek nije odgovorio na njihov upit.
Mnogi smatraju kako je ipak riječ o marketinškom triku te da je samo pitanje vremena kad ćemo otkriti o čemu se zapravo radi.