Kako su majčinstvo, repanje i glumljenje orgazma postali hit na YouTubeu

Screenshot: YouTube

REKLAMA za Fiat koja se u prosincu pojavila na YouTubeu dosad je skupila gotovo dva i pol milijuna pogleda.

A s obzirom na sadržaj i trajanje od nešto više od tri minute, mogli bismo čak reći da je u pitanju glazbeni spot: u kojem jedna majka (glumi je britanska glumica Rachel Donovan) repajući objašnjava sve čari majčinstva.

Fiatova glasnogovornica izjavila je za Digital Spy da je tvrtka ovim uratkom željela doprijeti do "aktivnih mama koje pokušavaju naći ravnotežu između majčinstva i želje da zadrže svoj identitet".

"Pridružila sam se književnom klubu samo kako bih mogla piti vino/Fali mi sna i zatočena sam u kuću, mislim da bih prodala oba bubrega za malo odmora", samo su neki od stihova u ovom novom viralnom hitu, u kojem ova majka sebe opisuje i kao onu koja "glumi orgazam, a kako to izgleda i zvuči u cijelosti, provjerite u videu.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.