Lider vas poziva na premijeru predstave: Marketing by Numbers"

Foto: PR

U VRHUNSKOJ izvedbi poznatih i ponešto nepoznatih glumaca u ovom dijelu svijeta vodimo vas na epsko putovanje kroz svijet brojaka i slova, 10. lipnja na daskama Hypo centra u Zagrebu.

Nakon što su u ruke dobili naprednu tehnologiju među kojom je posebno moćno oružje Internet, potrošači su promijenili način na koji kupuju. Zato je Vatroslav Škare sa Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, odlučio istražiti Novu ulogu potrošača u nadi da će Razumjeti kako pojedini kupci kupuju.

U njegovoj namjeri pridružio mu se Ivan Burić iz Ipsos Pulsa koji mu je pomogao istražiti Kako na temelju brojaka (istraživanja) donijeti marketinške odluke. Dok su istraživali čuli su za stručnjaka s druge strane svijeta koji je imao odgovore neka njihova pitanja. Njegovo ime je Graeme Noseworthy koji radi kao Strategic Messaging Director, Big Data for Marketing, Media & Entertainment u IBM-u. On je odlučio prihvatiti njihov poziv i pomoći im da saznaju čemu tolika buka oko Big Data (From Hype To Reality: Targeting Success in Data Driven Marketing). Kad je čuo što se događa u Hrvatskoj javio im se i Rok Cuderman, direktor marketinga u Petrolu Slovenija i javio im da će doći kako bi im ispričao (Koliko NUM3ER ima u 5ROL?) što je on saznao dok je koristio Big Data u svom poslu.

Naravno kakav bi to bila predstava da se tu ne pojavljuje jedna ljupka dama, Milica Cetinić, koja zna kako Inteligentno koristiti podatke s društvenih medija. Dok su oni tako raspravljali na sceni se pojavio tajanstveni stranac koji se predstavio kao dr. Nicholas Kfuri i koji je na poznatom im jeziku rekao samo jednu rečenicu: 'Take Your Brand to the Psychologist, and Your Customers to the Store'.

Što se dogodilo dalje? Hoće li pronaći odgovore na svoja pitanja? Tko je tajanstveni stranac?

Dozvolite da vas ova priča o strastvenoj potrazi za odgovorima u svijetu modernog marketinga uvuče u tajanstveni svijet brojaka.

Više informacija o konferenciji možete pronaći OVDJE.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.