MCLAREN se definitivno vraća na scenu. Nakon bolida pomalo nespretnog imena (MP4-12C) na scenu dolazi prava stvar, McLaren P1, koji će premijerno biti predstavljen krajem mjeseca na pariškom auto salonu.
Nasljednik legendarnog modela F1 je nastao pod snažnim utjecajem trenutno jedinog McLarenovog modela MP4-12C, kako s tehničke tako i s dizajnerske strane. Tu informaciju uzmite s rezervom, jer se po oba pitanja otišlo korak ili čak dva dalje. Najkraće rečeno, u McLarenu tvrde kako je P1 osmišljen i konstruiran kako bi bio "najbolji vozački automobil (driver's car) na svijetu".
Konkretnih performansi još uvijek nema, no raniji izvještaji su govorili o dorađenoj izvedbi 3,8-litrenog bi-turbo V8 motora te KERS-u (Kinetic Energy Recovery System) koji bi zajednički trebali razvijati snagu od oko 970 KS. Dovoljno do 1.300 kg težak bolid ubrza do 100 km/h za oko 2,8 sekundi. Najveća bi se brzina pak trebala kretati oko 390 km/h. A pritom valja imati na umu kako P1 može i brže no njegovi konstruktori kažu kako su utrke ubrzanja odavno prerasli. Njih i njihove poklonike zanima samo jedno, a to je biti najbrži na cesti, odnosno kružnoj stazi.
U konačnici očekuje se kako će proizvodnja biti limitirana na otprilike 500 primjeraka, a svaki će stajati oko milijun eura. Isporuke će početi krajem iduće godine, a knjiga narudžbi će se navodno otvoriti već kroz desetak dana na McLarenovom štandu u Parizu. I na kraju ponovimo obećanje Rona Dennisa, šefa McLarena: „Prije dvadeset godina smo modelom F1 podigli razinu performansi u svijetu supersportaša na višu razinu. P1 će to ponoviti i redefinirati mjerila klase“.